Over bestellen

Om uw bestelling goed te kunnen afhandelen hebben wij een aantal gegevens van u nodig. Daarom vragen wij u zich te registreren en een account aan te maken.

Dat gaat helemaal vanzelf als u uw eerste bestelling bij ons plaatst. Met deze persoonlijke account kunnen we u beter van dienst zijn.

Bij Boekhandel Daan Nijman kunnen leverbare titels en nieuwe titels besteld worden. Soms kan het voorkomen dat een artikel - bijvoorbeeld door grote belangstelling - tijdelijk niet leverbaar is.
Wij zullen dan proberen deze artikelen zo snel mogelijk voor u te verkrijgen, maar de levertijd kan in deze gevallen iets langer zijn dan vermeld op de site. Als het niet lukt een artikel aan u te leveren dan krijgt u hierover bericht.

Nadat u uw bestelling hebt afgerond, krijgt u altijd een bevestiging per e-mail toegestuurd, met daarin uw ordernummer. Vermeld dit nummer als u contact opneemt met onze klantenservice, zodat uw bestelling snel nagezocht kan worden.

Bij bestellingen buiten Nederland geldt een ander verzendtarief en wel het geldende tarief volgens PostNL.


Online bestellen

Betalen
Bestellingen via de website kunt u op drie manieren betalen. Via iDEAL, met een factuur, maar ook bij afhalen in de winkel. Bestelt u voor de eerste keer en is het bedrag hoger dan  € 50,-, dan krijgt u een proforma factuur die u eerst dient te betalen. Na betaling voeren wij de bestelling uit.


Bezorgen
Wanneer u één of meerdere boeken wilt laten bezorgen, loopt de betaling altijd via iDEAL of een factuur. Tijdens het bestelproces worden de voor de bezorging geldende bezorgkosten getoond.


Ophalen
Bestelt u iets online, dan kunt u uw bestelling meestal binnen drie dagen bij onze winkel in Roden afhalen. U krijgt altijd bericht als het boek voor u klaar ligt. U kunt bij de bestelling kiezen voor directe betaling via iDEAL, op factuur of betaling aan de kassa.


Retourneren

Zodra u uw bestelling geplaatst heeft, kan deze niet meer worden gewijzigd. Indien u het geleverde artikel niet wenst te behouden, dan kunt u binnen tien dagen contact opnemen met de klantenservice, telefonisch of via e-mail: website@daannijman.nl, onder vermelding van afleveradres en ordernummer.

U kunt artikelen, in onbeschadigde staat en in de originele verpakking, samen met de afleveringsnota retourneren aan:

Boekhandel Daan Nijman, Heerestraat 87, 9301 AE Roden.

Het aankoopbedrag (minus de verzendkosten) wordt dan z.s.m. aan u overgemaakt.

Als wij u onverhoopt de verkeerde artikelen hebben gestuurd of de artikelen zijn beschadigd, dan kunt u de zending op onze kosten retourneren. Wij stellen het op prijs als u dan eerst even contact opneemt met Boekhandel Daan Nijman. Dat kan telefonisch via 050-5012967 of per e-mail.