Waardecreatie met het Internet of Things

Inzichten, technieken, businessmodellen


Waardecreatie met het Internet of Things
In ‘Waardecreatie met het Internet of Things’ legt Marco Heida uit wat het Internet of Things (IoT) precies is, waarom je er met je organisatie mee aan de slag moet en hoe je de eerste stappen zet om gebruik te maken van de mogelijkheden. Heida volgt de ontwikkelingen in IoT al jaren en weet als geen ander de essentiële begrippen, technieken en businessmodellen uit te leggen. In kort bestek voorziet hij je van alle benodigde informatie om zelf strategische keuzes te maken, je CIO aan te sturen of een businessmodel voor jouw sector of bedrijf op te stellen. Ook besteedt hij aandacht aan privacy en beveiliging en geeft hij concrete voorbeelden en cases op het gebied van onder meer smart health, smart buildings en smart logistics.
Eigenschappen
ISBN/EAN9789047012443
AuteurMarco Heida & Marinka Hulshof
UitgeverBusiness Contact
TaalNederlands
UitvoeringPaperback / gebrocheerd
Pagina's224
Lengte200 mm
Breedte141 mm
Dikte17 mm
Gewicht300 gr
Verschenen15-03-2019

Voorraadstatus
RodenNiet op voorraad
GroningenNiet op voorraad
LeverancierOp voorraad